Top
Advertisement

کانتر سرد

کانتر سرد چیست و چگونه کار می کنند؟

درها و کشوهاهر محفظه را می توان با درهای فولادی ضد زنگ ، درهای شیشه ای و یک کشو کانتر سرد در دو نسخه -2 °+8 ° C و -15 ° -22 ° C پیکربندی کرد. سیستم گردش مجدد دوگانه نوآورانه هوا حداکثر کارایی تبرید و توزیع مطلوب هوای سرد را حتی با بار کامل تضمین می کند.

موتور ، سمت راست یا چپشما می توانید موقعیت را برای قسمت فنی ، راست یا چپ انتخاب کنید. در مواردی که دو کانتر سرد وجود دارد ممکن است یک محفظه فنی مشترک داشته باشید.

پایه تقویت شدهمحفظه فنی با ساختار کانتر سرد یکپارچه شده است. پاها در زیر پایه تقویت شده مستقیماً در زیر محفظه فنی برای پشتیبانی بیشتر قرار می گیرند.

اکثر رستوران ها و خرده فروشان مواد غذایی دارای نوعی کانتر سرد برای نگهداری و سرد نگه داشتن محصولات خود هستند. کانتر سرد این امکان را می دهند تا مواد غذایی را در دمای مطلوب ذخیره کنید تا مواد غذایی ایمن بمانند و مقررات ایمنی مواد غذایی را رعایت کنید. در اینجا برخی از مزایای کانتر سرد و نحوه عملکرد آنها را مورد بحث قرار می دهیم.

کانتر سرد یک واحد متراکم یا مستقل از راه دور است که از کانتر سرد تراکم بخار استفاده می کند و برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی ها طراحی شده است تا محصولات را در دمای ثابت نگه دارد تا کیفیت آنها حفظ شود کانتر سرد حاوی اواپراتورها و کندانسورها هستند تا از سرد ماندن فضای ذخیره سازی داخلی اطمینان حاصل شود. این نوع کانتر سرد عمدتا در صنایع خدمات غذایی استفاده می شوند.

انواع کانتر سرد

کانتر سرد را می توان با توجه به ویژگی های کلیدی مختلف از جمله نوع کابینت ، نوع درب و جهت به دسته ها تقسیم کرد. برخی از ویژگی های قابل توجه که می تواند در کانتر سرد با درهای شیشه ای متفاوت باشد ، شامل تعداد درها ، عرض و سبک باز شدن درها است. اکثر کانتر سرد دارای درهایی به عرض 30 اینچ هستند. کانتر سرد 2 درب می توانند تا 55 اینچ عرض داشته باشند و می توانند درهای کشویی یا تاب دار باشند. نوع درها بسته به صفحه نمایش یا ویژگی های دسترسی مورد نیاز شرکت شما متفاوت است. انواع مختلف واحدهای تبرید دستی شامل میز بوفه ، بستنی ، کابینت شیر و نوشیدنی و چیلرهای شراب است.

نحوه عملکرد کانتر سرد:

کانتر سرد بالاتر از 0 درجه سانتیگراد و زیر 13 درجه سانتیگراد عمل می کنند و در یک روند چرخه ای کار می کنند. کانتر سرد و واحدهای برودتی شامل اواپراتور ، کمپرسور و سیم پیچ چگالشی است. مبرد دائماً از طریق کمپرسور به سمت کندانسور و سپس از طریق اواپراتور به دستگاه انبساط و در نهایت ، دوباره به کمپرسور جریان می یابد. مبرد گرمای اجسام داخل کانتر سرد را جذب کرده و از طریق تبخیر و تراکم آن را از کانتر سرد خارج می کند. معمولاً گرما در خارج ، در محل یا در آب سرد آزاد می شود. برخی از کانتر سرد دستی دارای کمپرسور در قسمت بالا هستند ، در حالی که سایر کانتر سرد دستی دارای کمپرسور در قسمت پایین هستند. کانتر سرد دستی که کمپرسورها در قسمت پایین قرار دارند برای مکانهای گرمتر ایده آل هستند. با افزایش گرما ، طبقات به طور کلی سردتر هستند با در نظر گرفتن این موضوع ، کانتر سرد دستی با کمپرسور در قسمت پایین ممکن است سردتر نگه داشتن کانتر سرد را آسانتر کند. با این حال کانتر سرد دستی با کمپرسورهایی که در قسمت بالا قرار گرفته اند ، کمتر گرد و غبار را جمع آوری می کنند و کمتر مسدود می شوند. به این نکته توجه داشته باشید زیرا ممکن است مجبور نباشید به طور مکرر از واحد سرویس بگیرید.

مزایای داشتن کانتر سرد:

کانتر سرد 2 در ما ، برای خرده فروشان مواد غذایی و سایر مشاغل که نیاز به نگهداری مقدار زیادی مواد غذایی در دمای ثابت دارند ، مفید هستند. برخی از مزایای این نوع سیستم های تبرید عبارتند از: ذخیره سازی کافی: کانتر سرد و دستی برای فضای زیادی برای ذخیره محصولات غذایی فاسدشدنی در نظر گرفته شده است. این امر به مشاغل مانند رستوران ها اجازه می دهد تا مقدار کافی غذا را بدون نگرانی در مورد خراب شدن آن در محل نگهداری کنند. با توجه به این که اندازه متوسط یک کانتر سرد 2 در 55 متر عرض دارد ، کانتر سرد ورودی می توانند فضای زیادی برای محصولات غذایی شما ذخیره کنند. صرفه جویی در هزینه: از آنجا که کانتر سرد ورودی و دستی می توانند مقدار زیادی غذا را در یک زمان ذخیره کنند ، شرکت شما می تواند مقدار زیادی صرفه جویی کند زیرا شما مجبور نیستید غذای خراب را جایگزین کنید. علاوه بر این ، یک کانتر سرد کارآمد باعث مصرف برق کمتر و قبض برق کمتر می شود. قابل اعتماد: کانتر سرد با وجود مقرون به صرفه بودن از نظر برق ، می توانند همزمان قدرتمند عمل کنند. متعددفریزرهای ورودیحاوی کمپرسورهای بزرگ است که غذا و نوشیدنی ها را در دمای سردتر نگه می دارد ، در حالی که دیگران از کمپرسورهای کوچکتر برای نگه داشتن غذا و نوشیدنی ها در دمای گرمتر استفاده می کنند. هر دو می توانند نتایج مورد نظر شما را بر اساس نیازهای شما ارائه دهند. قابل تنظیم: کانتر سرد که برای اهداف تجاری در صنعت خدمات غذایی استفاده می شوند ، می توانند نتایج مورد نظر شما را بیشتر ارائه دهند ، زیرا می توانند متناسب با نیازهای منحصر به فرد شما طراحی شوند. شما می توانید طرح کانتر سرد خود را بر اساس هدفی که در آن کار می کند تغییر دهید و به راحتی آن را مانور دهید تا در مکان شما به خوبی جا بیفتد. تنظیمات دمای داخلی را نیز می توان طوری تنظیم کرد که به محصولات غذایی خاصی که در حال ذخیره شدن هستند توجه داشته باشد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان تجهیز گستر خاورمیانه تماس بگيريد. 4283-4437-021



1
Ratings
  • 39 Views
  • 0 Comments
  • 0 Favorites
  • Flag
  • Flip
  • Pin It
Categories: Feels
Tags: iran

0 Comments

  • Advertisement